onsdag 22 februari 2012

Advent Children - den vackraste av filmer...

Ja det är i min mening Final Fantasy 7 - Advent Children. Det är animerat ja, men tro mig här finner du karlar som du aldrig skulle finna i levande livet - och de ser ändå så fantastiskt levande ut!!

Och för inte fattar... DA = DeviantArt....  klicka på och dregla!! 

Vi har Cloud Strife DA DA DA DA- Jag skulle väl aldrig tro att en blond grabb med blå ögon skulle få mina trosor våta - men den här mannen är bara för go....


Se har vi Vincent Valentine: Man vet inte riktigt vad han är - han kan vara vampyr....  DA DA DA DA



Vad har vi här näst.... jo...

Cid Highwind förstås... faktiskt också en blond men med helt annan attityd - han är hemsk i munnen, svär som en borstbindare gör första förband *skrattar*    DA DA DA DA




Nej - även om många skulle bara säga att Sephiroth är en av grabbarna så säger jag nej...

Men vi har bland annat Reno.... Rödhårig och med en attityd som passar en irländsk madame!!

Reno: DA DA DA







Lilla katten borde sova - hon har bara fått typ fyra timmars sömn (dock ej sammanhållande) på tre dygn.... men sover hon?? NOPE!!...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar