fredag 24 februari 2012

Lagom Fredag...

Som jag förutspådde redan igår så blev det en väldigt lugn fredag på jobbet. Foten är bättre, kan linka mig fram som en halt sköldpadda i öknen. Klippte till lite mer bilder för de som fixar med blombilds-stolarna på jobbet... Ja, just det... vänta ett slag - har ju tagit kort på stolen som "Pippa" pysslar med.



Visst är den fin!! Hon är så duktig!!

Så jag har suttit och klippt blombilder ur trädgårdstidningar för att det ska kunna klistras fast på stolar och få dom lite mer "käcka"... och nog blir de käcka alltid!!

Jag gjorde en raid ner till växthuset... eller snarare - gjorde en bläng och och sådde den gulbrokiga oregano-fröna och hjärtstilla-fröna som jag samlat upp igår... 

Så det blev en väldigt lugn fredag.

Katten ska ta det lugnt med foten och inte fara runt som en skottspole...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar