måndag 13 februari 2012

Jag sitter och njuter...

Tro mig jag är hemsk ibland... jag hämnas på min grannes dunk i väggen (som hon roat sig med en hel helg och nej jag vill inte veta varför)...  Och hon kan tamesjutton inte stänga en dörr som vanligt folk utan den ska dängas igen med bästa kraft....



Så.... idag när jag mår så bra som jag gör - då drar jag igång lite musik och sjunger med...

Som t.ex.:

Chris Isaac: Wicked Games - Oj, oj... en av få låtar som få av mina vänner hört mig sjunga med även på jobbet bland alla gröna växter.

Mortiis: Smell the Witch - hmmm...

Sweet dreams.... Everybody is looking for something...

Ojaaa... jag har ett par skivor för dagen imorgon på jobbet...

Måste ta med mig dom...



Undrar om jag chockar grabbsen, gubbsens och gumsens *skrattar*


Får nog in ett par poäng hos grabbsens :) De tror nog inte en trolltant kan lyss på sån här "skräpmusik" för "gamlingar" som mig kan väl aldrig i skruttans lyssna på Nirvana t.ex.?

Eller AC/DC?

Marilyn Manson?


But I do Fight For The Right TO PARTY!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar