söndag 5 februari 2012

En jäkel på att skriva...

Jag är författare ifall ni inte redan visste om det...

Jag har föredragit att skriva så kallade fanfiction (=du hittar på en historia till redan existerande figurer i en serie/film/bok).

De är postade på en sida som har det lockande namnet AdultFanfiction. Ni kan lätt klicka er in då jag anar att de flesta av er är över 18 år eller hur *flinar*.

Varför? Jo, för att de flesta är lite snuskiga... jag började väldigt blygsamt... sen blev det bara värre o värre *skrattar*

Vad för slags serier har jag skrivit om?

Inuyasha  - Dock inte om den traditionella Kagome utan om Sango, ibland om andra som inte finns med så ofta... t.ex. Ayame...  Vill ni läsa mer så klickar ni HÄR!

Naruto: En tjeja jag gillar i den serien är Hinata.... men här finner du också massor av Yaoi (=man-sex)  Vill ni läsa mer så klickar ni HÄR :)


Ja, jag gillar anime - japansk tecknade serier/filmer...

Jag har gått igenom ganska många sen jag blev internet-beroende.

Inuyasha - som var en av de första serierna som jag fastnade för...
Sen blev det Naruto efter att jag blivit "utmanad" att skriva om en figur i den serien.
Bleach...

Alla dessa tre var och är långkörare i Anime-världen... annars är typ 13/26 avsnitt det vanligaste...

Och jag tror du kan hitta allt som du gillar i anime... 

En favorit är Yamato Nadeshiko Schichi Henge - the Wallflower.

Och du kan inte få mig att gilla anime om de inte pratar på japanska. Undertexter på svenska eller engelska... men de måste prata japanska, annars är det som att se Elvis "prata" på tyska - helt värdelöst.




En vacker dag ska jag kolla igenom hela Bleach-serien. Har följt den upp till 150 avsnitt eller så... men det finns ack så mången fler *skrattar*.






Katten med vingar känner sig stolt över sin författande ådra...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar